Friday, June 26, 2009

Durian..durian..durian



Ini gambar kat atas tu, kakitangan awam KKLJ tengah menjamu selera durian kahwin yang telah diberi oleh pak guard, tak tau waktu tu time rehat atau time mengular agaknya...masing-masing hilang akal bila nampak durian.Masing-masing perut dah boroi akibat makan durian banyak...


Aku nak citer sikit aje..Dah 2 hari ni kat tempat keja aku dia orang dok makan durian, pening kepala aku dibuatnya.Baunya dah le kuat,dok dalam air cond pulak tu, tak hilang-hilang baunya.Dah le kat rumah bau durian, kat dalam kereta pun bau...rasa nak muntah pun pulak. Tiap-tiap pagi bila aku lalu kat Tangkak kebanyakka cina tengah mengangkut buah durian, membelek dan menimbang. Sekarang ni banyak aktiviti buah durian.Apa-apa pun ini dia Raja Buah...tetap sedap, enak,manis,lemak sukar nak digambarkan.Aku dan anak aku pun suka makan buah durian ni.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin